HTML

Samu

Friss topikok

  • Balzsam: hihetetlen jók ezek a képek :-) Samu meg egy tündérke... (2008.06.03. 17:51) pitypang
  • Edina és Lili: Boldog szülinapot kívánunk! (2008.02.05. 10:12) Születésnapodra!
  • Anita: Gyógyulj meg minél hamarabb! Sok-sok-sok gyógy- puszi!!! (2008.01.15. 17:43) Utálom...
  • Edina*: Volt némi lemaradásunk Samuból, ezt ma behoztuk Lilivel, videóstul. És itt derült ki számomra, hog... (2007.12.09. 14:54) Busz
  • nefi: kattanj a nevemre, csajszi, újúlt erővel tértem vissza. :) (2007.11.14. 14:34) :(

Linkblog

Alsómocsoládra

2007.08.02. 23:09 Nikimami

kéne menni nyaralni. Mer' ott sok a traktor meg kombájn. De nem oda megyünk, hanem Zamárdiba, a mi kis francia Riviéránkra - és hogy legyen mezőgazdasági eszköz is, visszük a traktort, pótkocsistul.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A traktor egyébként mai szerzemény. Rossmann-os bevásárlásunk alkalmával Fiam hangos Húúúúúúú-val vette észre eme a járművet, majd tovább huhogott - aki ismeri, tudja, hogy ő biza így fejezi ki heves izgalmát valami iránt - nekem tehát nem maradt más választásom: betettem a kosárba a szerzeményt. (Apája szerint óriási hibát követtem el ezzel, mert mostantól mindent meg akar vetetni, ami "Húúúúúú".) Hazatérve csemetém egy egész órán át bámulta az ő traktorját. Minden apró porcikáját megcsodálta. Bámulatos, hogy már itt tartunk fejlődésileg. Nemrég még lekötni sem lehetett 5 percnél tovább semmivel, most pedig szerelembe esik egy traktorral. Meg velem. Napok óta olyan Anyás az én Kisfiam. Ma például reggel, délben és este is együtt heverésztünk - ő rajtam - hol az ágyban, hol a földön és csak bámultuk, hogyan rajzol lepkét a gyertya a plafonra... Mindeközben valami édes Samunyelven egész mondatokban beszél. Egészen kivehető volt már a "Megy a busz." című tőmondat. Persze csak én tudtam kivenni, Apája nem. Müller Péter írta a minap, hogy a férfiak amúgy is süketek és értetlenek. Nem értik a gyerekek és a nők nyelvét...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samufiu.blog.hu/api/trackback/id/tr96131162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása